Jumaat, 28 Julai 2017

Some of you might know this, some don't...

Assalamualaikum sahabat-sahabat sekalian,


Pertama sekali, rasa macam pelik jer selepas sekian lama aku tak berblogging rasa amat okwed sebab selalu menaip whatsapp jer selama ni. Apa yang buat aku mula menulis balik adalah kerana sebab musababnya aku telah terpanggil oleh yobo a.k.a biniku syaidathul amaleena rossli untuk update perihal kehidupan kita tak kiralah sama ada job life ataupun aktiviti seharian kita termasuklah berak, mandi dan sebagainya..kah3 (gurau jer part ni, xkan la mnde gtu pun nak bgtau..hey! kemonnnlaaaaa kita suma sudah dewasa,,hak3)


 Ok, untuk makluman kalian, mungkin ahli-ahli grup ni pun sudah sedia maklum ataupun tak maklum dgn benda ni, tapi sekarang aku bekerja sebagai seorang jururawat di salah sebuah hospital swasta. Tapi apa yang aku rawat, bukanlah benda2 biasa tapi aku menjaga dan merawat pesakit2 yang tak ada akal dan takleh bercakap. pendek kata, aku Vet Nurse..ahahahhaa...propa jer lebih


Yer,,,aku Vet Nurse dekat salah sebuah hospital vet swasta terkemuka dunia. puiiiiii..tapi memang aku akui, hospital vet ni memang canggih and advance..ada ct scan gtohh,,huh! bukan dalam pikiran aku pun nak jadi nurse sebenarnya, tapi aku amatlah berminat dengan menatang2 sejak kecik lagi, masuklah sikit dengan bidang I iaitu zoology..(sebenarnya lari bidang sikit) tapi takpe asalkan menatang, kerana I tak sanggop hadap manusia yang banyak karenah..puiii!


So far, aku enjoy kerja dekat hospital tu, kecuali ada la masalah2 dengan management yang taik! tu la benda yang wat tak syok tu! sekali lagi, aku tekankan, mengadap manusia amatlah haktuih bagi aku..haaa contohnya..ni la! management taikKKKKK..tapi takpa,selagi aku bertahan,,aku bertahan..ahahahhaha

Hmmm...itu jerla kot..aku nak pi tgk witch yoo hee! adios! Tapi..sebelum tu aku belanja gamba sikit..jeng3x



bersama arwah Midnight :'(



kucing yang ditinggalkan.. T^T
Sandy, si anjing penakut ( ^ v ^ )



p/s: Hmmm..ingat nak bagi gamba bersama anjing, tapi sis takut kena kecam pulak dengan para keyboard warrior lagi2 benda sentuh anjing ni tengah viral sekarang...jadi sis batalkan niat sis..kakakakka

1 ulasan:

  1. Good entry! Keep make them coming in yaaa,,ak pnya otw..yg lenn manaaa

    BalasPadam