Khamis, 27 Julai 2017

How long Has it been???

Assalamualaikum sahabattt~~ 

Gals,,, okay,,, so cmni,,, tgh2 aku clear-kan browser aku, bla...bla..bla... terjumpa bookmarks blog kita nie. hahahahahaha,,, duk baca2 balik, aku pon da lupa camana nak update bnda nie huhu. tapi bnda nie merupakan salah satu medium utk kita update status kita, our current updates, our current schedule so on n so forth. Sbnrnya, aku sndiri pon dah lupa camana nak update. So, dengan penuh rasa merendah diri, aku pohon korg tuk update juga pasal status korg skarang. Any update will do.

saje2 je ltak gamba nie
So, for my part, jom update. So currently nak daftar masters, so mase nk dftr tu macam2 lah yg jadi, hahaha. Mula2 nk amek research, sbb nk abeskan robot arm impian aku. tetapi,,,,, atas kesibukan kerja yg ntah pahpe,,, proposal pon aku x buat. conclusion-nye,,,,, x boleh la buat mode reaserach 😭😭 terpaksa la buat mode coursework. masalahnye, coursework ni mahal pulakkkk,,,, tp aku decide aku nak redah je, hahahaha😀😀😀😀 basically, skarang nie aku tgh tunggu dpt offer drpd uitm sahaje...

Okay, career life plak. Hmm... yg ni panjang n agak sedih, so, klu nak tau,,, kita jumpa je lah, hahahahaha... Tp basically I shifted my career path from Telecommunication yg sbnaqnya dikatakan lubuk duit to System. Begitulah sedikit sebanyak.

Personal life, still single n ready to mingle FYI,, ini joke yeee, hahaha. Tapi memang aku x mencari pon. Busy keje, family, study.

Done! Next,,, sesape.update noh! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan